Home / Eurosparen & Acties /  Veelgestelde vragen
  • Acties
  • Wat kun je met je account?
  • Spaarshop
  • Er-op-uit
  • Valentijn
  • Superdeal
  • Waar vind ik de code?
  • Veelgestelde vragen
  • Betalen met iDEAL
  • Milner app
  • Eurosparen voorwaarden
  • Website voorwaarden
  • Privacybeleid
  • Cookiebeleid

Veelgestelde vragen

  • Uitleg over de App
    • Kan ik via de app een account aanmaken? Ja, dat kan. Kies in de app voor 'Inloggen', daar kun je ook een nieuw account aanmaken.
    • Waar vind ik mijn accountgegevens in de app? Nadat je ingelogd bent, zie je in het menu 'Mijn account’. Daar kun je jouw persoonlijke gegevens, bestellingen en winkelmandje bekijken.
    • Kan ik ook betalen via de app? Ja, je kunt het complete assortiment van de Spaarshop bestellen en betalen via de app.
    • Hoe kan ik inloggen? Kies in het menu voor 'Inloggen', hier kun je jouw inloggegevens invoeren.
    • Hoe kan ik een nieuw wachtwoord aanmaken? Kies in het menu voor 'Inloggen’ en klik vervolgens op de link 'Wachtwoord vergeten'. Daar kun je een nieuw wachtwoord aanvragen.
    • Hoe kan ik bestellen in de app? Kies in het menu voor 'Shoppen bij Eurosparen’. Leg het gewenste product in het winkelmandje, tik je winkelmandje aan en bestel!
    • Waar kan ik de code invoeren? Kies in het menu voor 'Sparen', hier kun je de code invoeren.
  • Over Eurosparen-euro's
    • Wat is een Eurosparen-euro? Een Eurosparen-euro is de spaareenheid van Eurosparen. Met Eurosparen-euro’s ontvang je hoge kortingen op producten en uitjes in de Spaarshop. Je spaart Eurosparen-euro’s door unieke codes in te vullen op de website of in de app. van Eurosparen. Die unieke codes vind je op de verpakkingen van deelnemende FrieslandCampina-producten waar het Eurosparen-logo op staat.
    • Wat kan ik met mijn Eurosparen-euro’s doen? Met jouw Eurosparen-euro’s kun je voordelig producten en diensten bestellen in de Spaarshop van Eurosparen. Tegen inlevering van je gespaarde Eurosparen-euro’s ontvang je flinke kortingen op de artikelen en uitjes in de Spaarshop.
    • Kan ik mijn Eurosparen-euro’s ook aan iemand anders geven? Je Eurosparen-euro’s zijn niet overdraagbaar naar het account van een ander. Je kunt natuurlijk wel je ongebruikte codes van de verpakkingen aan iemand anders geven, zodat hij of zij ze via zijn of haar eigen account kan invoeren en zo kan omzetten in Eurosparen-euro’s.
    • Hoe kan ik Eurosparen-euro’s sparen? Op de verpakkingen van deelnemende FrieslandCampina-producten waar het Eurosparen-logo op staat, vind je een code die bestaat uit 11 karakters. Als je deze code op de website invoert, spaar je minimaal 2,50 Eurosparen-euro’s per aankoop. Meld je eenmalig aan bij het spaarprogramma om jouw Eurosparen-euro’s te innen.
    • Kan ik mijn Eurosparen-euro’s ook inwisselen voor geld? Nee, je kunt de gespaarde Eurosparen-euro’s niet inwisselen voor geld.
  • E-mail of wachtwoord wijzigen
    • Ik wil mijn e-mailadres wijzigen
      1. Log in met je Eurosparen-account
      2. Ga naar ‘Mijn account’ (klik op je naam of profielplaatje)
      3. Klik op ‘Mijn gegevens’
      4. Klik bij Mijn account op ‘Wijzig’
    • Ik wil mijn wachtwoord wijzigen
      1. Log in met je Eurosparen-account
      2. Ga naar ‘Mijn account’ (klik op je naam of profielplaatje)
      3. Klik op ‘Mijn gegevens’
      4. Klik bij Wachtwoord wijzigen op ‘Wijzig’
  • Uitleg over je saldo
    • Kan ik de codes vaker gebruiken? Nee, de codes kunnen maar één keer worden ingevoerd.
    • Hoe waardeer ik mijn saldo op? Door unieke codes in te voeren op de website of in de app. van Eurosparen:
      1. Log in met je gebruikersnaam en wachtwoord.
      2. In de app. en rechtsboven op de website vind je de optie 'Vul je code in'. Hier kun je de code(s) invullen van de verpakkingen van deelnemende FrieslandCampina producten met het Eurosparen-logo.
      3. Code ingevoerd? Klik op OK.
      4. Je Eurosparen-euro’s worden automatisch aan je saldo toegevoegd (als je bent ingelogd).
    • Waar vind ik mijn totaalsaldo? Je vindt je totaalsaldo rechtsbovenin op de Eurosparen website achter ‘saldo’. Om dit te kunnen zien, dien je wel ingelogd te zijn.
    • Kan mijn saldo negatief worden? Nee, je saldo kan nooit negatief worden. Je hebt dus altijd genoeg Eurosparen-euro’s nodig voor het product of uitje dat je wilt bestellen.
  • Overig
    • Hoe kan ik mijn deelname beeindigen? Zeker weten? Snif … Als je inlogt en naar ‘Mijn Gegevens’ gaat, kun je bij instellingen de instructies volgen om je account op te heffen.
    • Kan ik ook sparen voor gratis artikelen? Momenteel zijn er geen gratis producten waarvoor je kunt sparen. Maar er zijn wel producten met korting waarvoor je niet hoeft bij te betalen, of waarvoor je maar weinig Eurosparen-euro’s hoeft in te leveren. Kijk maar eens in de Spaarshop!
    • Kan ik ook sparen voor producten van de deelnemende merken? Nee, het is niet mogelijk om te sparen voor producten van de deelnemende merken van FrieslandCampina. Voor alles wat in de Spaarshop staat kun je sparen.
    • Wat is de geldigheidsduur van de aanbiedingen? Je kunt het gehele jaar meedoen met Eurosparen. Naast vaste aanbiedingen zijn er ook tijdelijke en op=op-aanbiedingen. Dit staat altijd duidelijk vermeld bij het aanbod. FrieslandCampina is niet verantwoordelijk voor het uit voorraad gaan van producten en/of diensten die worden aangeboden.
    • Komen er nog meer artikelen bij? Ja, het hele jaar door verschijnen er nieuwe artikelen en acties in de Spaarshop, dus houd de site goed in de gaten!
    • Hoe werkt Eurosparen?
      1. Zie je bij het boodschappen doen de producten met het Eurosparen-logo? Elk deelnemend product van FrieslandCampina is Eurosparen-euro’s waard!
      2. Voer de unieke code van je verpakking in op de Eurosparen-website of –app.
      3. Elke code is Eurosparen-euro’s waard. Hoe meer codes je invoert, hoe hoger je Eurosparen-saldo wordt.
      4. Meld je eenmalig aan bij het spaarprogramma.
      5. Verzilver je gespaarde Eurosparen-euro’s voor hoge kortingen op producten en uitjes in de Eurosparen Spaarshop!
    • Hoe lang duurt het spaarprogramma Eurosparen? Eurosparen loopt onbeperkt door tot nadere opzegging. FrieslandCampina zal in geval van beëindiging dit minimaal twee maanden van te voren bekend maken via een e-mail naar alle deelnemers en door middel van een melding op de Eurosparen website.
  • Klachten/garantie
    • Zit er garantie op de producten? Op de meeste producten zit garantie. Als er garantie op jouw product van toepassing is, staat dat vermeld bij de actievoorwaarden van de partner die jouw bestelling verzorgt.
    • Wat moet ik doen als ik klachten heb over mijn product of dienst? Als je een klacht hebt over een product of dienst, kun je contact opnemen met de aanbieder ervan. Ga naar Klantenservice en dan naar ‘Contact’. Kies de aanbieder van je bestelling. Als je hier het bijbehorende formulier invult, wordt je vraag of klacht direct verstuurd aan de aanbieder van het product.
    • Waar kan ik met andere vragen en/of of klachten terecht? Vertel of vraag het ons! Heb je vragen en/of klachten over Eurosparen, ga dan naar ‘Klantenservice’ en ‘Contact’ en vul ons contactformulier in. We zullen je dan zo snel mogelijk helpen.
    • Wat moet ik doen als een product defect is? Neem contact op met de aanbieder van je bestelling. Ga naar Klantenservice en dan naar ‘Contact’. Kies de aanbieder van je bestelling. Als je hier het bijbehorende formulier invult, wordt je vraag of klacht direct verstuurd aan de aanbieder van het product.
  • Nieuwsbrieven
    • Hoe meld ik mij aan voor een nieuwsbrief? Je kunt in je persoonlijke instellingen dashboard aangeven of je een nieuwsbrief wil ontvangen en van welke FrieslandCampina merken je voornamelijk informatie wil ontvangen. Let op! Om je aan te melden voor een nieuwsbrief, dien je ingelogd te zijn. 
    • Hoe meld ik mij af voor een nieuwsbrief? Je kunt in je persoonlijke instellingen dashboard aangeven of je een nieuwsbrief wil ontvangen en van welke FrieslandCampina merken je voornamelijk informatie wil ontvangen. Let op! Om jezelf af te melden, dien je ingelogd te zijn. 
    • Hoe vaak wordt er een nieuwsbrief verstuurd? Als je ingeschreven staat voor de nieuwsbrief ontvang je gemiddeld 2x per maand een nieuwsbrief.
    • Wat staat er in een nieuwsbrief? In de Eurosparen nieuwsbrief houden we je extra op de hoogte van specifieke aanbiedingen uit alle Eurosparen webshops. Deze nieuwsbrief bevat ook aanbiedingen van partners van het Eurosparen programma die niet in de webshops beschikbaar worden gemaakt. Verder informeren we je in deze nieuwsbrief over (nieuwe) producten van FrieslandCampina, en ontvang je uitnodigingen voor deelname aan extra acties en promoties, en aan enquêtes.
  • Aanmelden/inloggen
    • Kan ik deelnemen aan Eurosparen vanuit het buitenland? Helaas, het Eurosparen spaarprogramma is momenteel alleen in Nederland beschikbaar. We kunnen geen bestellingen in het buitenland leveren.
    • Ik ben mijn wachtwoord kwijt of vergeten, wat nu?
      1. Klik in het inlogscherm bij je wachtwoord op ‘Vergeten?’
      2. Vul je e-mailadres in
      3. Je ontvangt direct van ons een mailtje met een link
      4. Klik op die link en stel een nieuw wachtwoord in
      5. Je kunt voortaan inloggen met je nieuwe wachtwoord
    • Ik wil mijn e-mailadres wijzigen Log in met je Eurosparen account. Ga naar ‘Mijn account’ en klik op E-mailadres wijzigen.
    • Ik heb al een Eurosparen-account. Kan ik hiermee ook inloggen bij andere merken? Ja, met je Eurosparen-account kun je inloggen op de websites van alle deelnemende merken.
    • Ik kan mijn adres niet invullen. Wat nu? Je adres wordt automatisch ingevuld nadat je je postcode in het eerste vakje hebt ingevuld en het huisnummer in het tweede vakje. Ga hierna gewoon door naar het invulveld telefoonnummer (blijf niet met je muis in de hokjes postcode of huisnummer staan). Je straatnaam en woonplaats verschijnen nu automatisch. Mocht dit niet het geval zijn, dan kun je de twee velden handmatig invullen.
    • Kan ik mijn account overdragen aan iemand anders? Nee, een account is persoonsgebonden en daarmee niet overdraagbaar aan andere personen.
    • Hoe kan ik een account afmelden bij overlijden? Neem via het contactformulier contact op met de Eurosparen Consumentenservice.
    • Hoe meld ik me aan voor het spaarprogramma?
      1. Ga naar de website van Eurosparen en klik rechts bovenin op ‘Aanmelden’.
      2. Kies hoe je je wilt aanmelden:
        1. via Facebook
        2. met je Eurosparen-account of
        3. door zelf je gegevens in te vullen.
      3. Vul indien nodig je gegevens aan en controleer ze.
      4. Is alles in orde? Klik dan op ‘Maak je account aan’.
      5. Je ontvangt nu een bevestigingsmail op het door jou opgegeven e-mailadres.
      6. Klik op de knop in de bevestigingsmail.
      7. Klaar! Je bent aangemeld als deelnemer van Eurosparen. Welkom!
    • Hoe meld ik mij af voor Eurosparen?
      1. Log in met je Eurosparen-account
      2. Ga naar 'Mijn account' (klik op je naam of profielplaatje)
      3. Ga naar ‘Mijn gegevens’
      4. Klik op 'Account opheffen'
      5. Je ontvangt een e-mail waarin we je vragen de opheffing te bevestigen
      6. Je complete account, inclusief Eurosparen-euro’s, wordt verwijderd
    • Ik wil mijn wachtwoord wijzigen Log in met je Eurosparen account. Ga naar Mijn account en klik op Wachtwoord wijzigen.
  • Betalen
    • Ik kan niet internetbankieren, kan ik ook op een andere manier bestellen? Helaas is het niet mogelijk om op andere manieren te betalen. Wellicht heb je iemand in je omgeving die voor jou de betaling kan uitvoeren.
    • Waarom kan ik niet betalen met Credit Card of PayPal? FrieslandCampina heeft gekozen voor het betalingssysteem van iDEAL, zodat we de kosten van bestellingen zo laag mogelijk kunnen houden voor jou als Eurospaarder.
    • Kan ik met acceptgiro betalen? Nee, helaas niet. Betaling is alleen mogelijk via iDEAL.
    • Kan ik met creditcard betalen? Nee, helaas niet. Betaling is alleen mogelijk via iDEAL.
    • Wat zijn de verzendkosten? De verzendkosten zijn per partner verschillend. Je ziet wat de verzendkosten zijn als je een bestelling plaatst, uiteraard nog voordat je je bestelling gaat afronden.
    • Er is geld afgeschreven door DocData Payments, klopt dat wel? Ja, dat klopt. FrieslandCampina en haar partners hebben de incassering van de bedragen uitbesteed aan DocData Payments. Deze naam kom je dus ook tegen op je bankafschrift.
    • Ik heb met iDEAL betaald, maar krijg geen bevestiging van mijn bestelling?

      Controleer of je het bevestigingsscherm correct hebt afgesloten:

      In het iDEAL-scherm zie je de bevestiging dat de betaling gelukt is. Klik dan op de button "Voltooien" (onder aan het scherm). Je gaat dan terug naar de website van Eurosparen.

      Let op: je dient het iDEAL-scherm dus NIET op een andere wijze te sluiten. Als je je bestelling toch verkeerd hebt afgesloten, verzoeken we je minimaal een uur te wachten met het opnieuw plaatsen van je bestelling of een andere bestelling.

      Hoe komt het dat het verkeerd gaat als ik niet goed afsluit?

      Als je het iDEAL-scherm niet op de juiste wijze afsluit, krijgt het bestelproces op de site van Eurosparen geen bericht van iDEAL dat de betaling is gelukt. Het bestelproces krijgt dan de status "wacht op betaling" en wordt hiermee beschouwd als "geannuleerd". Als wij na een uur niets meer van de betaling vernemen, checken wij of deze betaald is. Is dit het geval, dan wordt de bestelling verder afgehandeld en krijg je alsnog een bevestiging. Is de bestelling niet betaald, dan zal er geen bevestiging worden gestuurd.

    • Kan ik in termijnen betalen? Nee, helaas niet. Het volledige bedrag dient via iDEAL te worden betaald.
    • Kan ik in plaats van betalen (met geld), dit bedrag in Eurosparen-euro’s inleveren? Nee, dit is niet mogelijk. Eurosparen-euro’s zijn geen echt geld, dus kunnen deze niet ingeleverd worden in plaats van het geldbedrag.
    • Hoe kan ik Eurosparen-euro’s inleveren en hoe kan ik bijbetalen? In de Spaarshop kun je producten in je winkelmandje plaatsen, bestellen en vervolgens afrekenen met iDEAL. De Eurosparen-euro’s worden automatisch afgeschreven van je saldo.
    • Hoe betaal ik? Nadat je bestelling is geplaatst, kun je online betalen met je eigen bankrekening via iDEAL. Volg de stappen op je scherm voor de juiste afwikkeling van je betaling. Heb je een voucher? Dan kan het zijn dat je nog een bedrag ter plekke dient te voldoen aan de leverancier. Kijk bij de productinformatie of dit voor jou geldt.
  • Alles over de codes
    • Ik kan mijn Eurosparen code niet lezen. Wat kan ik het beste doen? Vervelend om te horen! Neem contact op met de consumentenservice via het (gratis) nummer 0800-0765. Of vul een contactformulier in.
    • Is een unieke code hoofdletter-gevoelig? Nee, de unieke code is niet hoofdletter-gevoelig.
    • Ik krijg een foutmelding als ik de code invoer. Wat kan ik het beste doen? Vervelend om te horen! Neem contact op met de consumentenservice via het (gratis) nummer 0800-0765. Of vul een contactformulier in.
    • Er zit geen unieke code op het aangekochte product. Wat nu? Hier zou de code moeten staan. Staat daar geen code? Neem dan contact op met de Klantenservice.
    • Wat kan ik met een unieke code?

      Met elke unieke code spaar je Eurosparen-euro’s!

      Je vindt de unieke codes op alle verpakkingen van deelnemende FrieslandCampina producten met het Eurosparen logo. Iedere unieke code is minimaal 2,50 Eurosparen-euro’s waard. Hoe meer codes je invoert op de website of in de app van Eurosparen, hoe hoger je Eurosparen-saldo wordt. Jouw saldo kun je uitgeven om kortingen te krijgen op producten en uitjes in de Spaarshop van Eurosparen.

    • Mijn unieke code is ongeldig of al gebruikt. Wat nu? Als de unieke code ongeldig is of al is gebruikt, terwijl je hem wel voor het eerst invoert, kun je opnemen met de Klantenservice.
    • Waar vind ik een unieke code? Je vindt de unieke code op alle verpakkingen van deelnemende FrieslandCampina producten met het Eurosparen-logo. Bekijk per merk waar de code precies staat.
    • Moet ik de unieke codes bewaren/uitknippen? Nadat je de unieke code op de website hebt ingevoerd, hoef je de codes niet meer te bewaren of uit te knippen.
    • Uit hoeveel karakters bestaat de unieke code? De unieke code bestaat uit 11 karakters: letters en cijfers.
    • Hoe werkt de verdubbelaar?

      Je unieke code is een verdubbelaar als dit op de actieverpakking staat vermeld. Hoe werkt de verdubbelaar? Op je aankoop staat een unieke code, deze is goed voor 5 Eurosparen-euro’s. Het aantal Eurosparen-euro’s dat je krijgt voor de volgende unieke code die je invoert, wordt verdubbeld.

      Bijvoorbeeld: je voert de unieke code in van een actieverpakking. Die is 5 Eurosparen-euro’s waard. Daarna voer je een unieke code in die 2,5 Eurosparen-euro’s waard is.

      Deze telt dubbel, dus krijg je 5 Eurosparen-euro’s.

  • Bestellen
    • Hoe werkt de bestelling van acties/producten met een voucher? Voor een aantal partners werken we met een voucher. Dat werkt als volgt.
      1. Bestel de voucher.
      2. Je krijgt de voucher per e-mail toegestuurd.
      3. Lever de voucher in bij de desbetreffende partij voor je recht op korting.
      4. Voldoe eventuele bijbetalingen, dus het bedrag waarover geen korting wordt verleend, ter plekke bij de leverancier of direct via iDEAL (bijvoorbeeld bij sauna-acties of enkele ErOpUit-acties). Voordat je de voucher bestelt krijg je inzicht in het bedrag dat je moet bijbetalen.
      5. Je kunt jouw voucher maar eenmaal gebruiken. Of de voucher overdraagbaar of persoonlijk is, hangt af van de voorwaarden van de leverancier. Kijk voor de voorwaarden van de partner op de productpagina van jouw bestelling.
    • Ontvang ik een bevestiging na bestelling? Ja. Nadat je een bestelling hebt geplaatst, ontvang je per e-mail een bevestiging van de bestelling. Binnen enkele weken (afhankelijk van de levertijd van de leverancier) wordt het product op je bezorgadres afgeleverd. Je bezorgadres kun je bij je bestelling aangeven.
    • Hoe plaats ik een bestelling?
      1. Log in met je Eurosparen-account
      2. Klik in de Spaarshop op de site van Eurosparen op het artikel of uitje van je keuze (je kunt alleen producten bestellen waarvoor je voldoende Eurosparen-euro’s hebt gespaard)
      3. Klik op de knop ‘In winkelwagen’. Je komt dan op de bestelpagina. Hier kun je je gegevens invullen of wijzigen.
      4. De Eurosparen-euro’s worden van het totaalbedrag afgetrokken.
      5. Betaal, indien nodig, nog het openstaande bedrag via internetbankieren (iDEAL). Voor een aantal partners werken we met een voucher. Eventuele bijbetalingen op hun acties verlopen niet altijd via iDEAL, maar dienen ter plekke bij het inleveren van de voucher te worden voldaan.
      6. Je bestelling wordt thuisbezorgd of ontvang je in je mailbox (in het geval van een voucher).
    • Wat zijn de verzendkosten? De verzendkosten zijn per partner verschillend. Je ziet wat de verzendkosten zijn als je een bestelling plaatst, uiteraard nog voordat je je bestelling bevestigt.
    • Kan ik in één keer een aantal bestellingen plaatsen en zo éénmaal bezorgkosten betalen? Als je meerdere producten tegelijkertijd van dezelfde partner bestelt, betaal je alleen de hoogste verzendkosten. Bestel je producten van meer dan één partner, dan dien je per partner (apart) de verzendkosten te voldoen.
    • Zijn de vouchers persoonsgebonden of kan ik er ook een ander blij mee maken? Geef je graag een voucher cadeau? Leuk! Kijk eerst even in de voorwaarden van de partners of de voucher van jouw keuze overdraagbaar is.
    • Kan ik mijn bestellingen nog annuleren? In principe is het niet mogelijk bestellingen te annuleren. In sommige gevallen zijn hier uitzonderingen op. Kijk in de actievoorwaarden van de partners of dit in jouw geval geldt. Heb je je bestelling ontvangen, dan geldt de wettelijke bedenktijd: de periode waarin je jouw bestelling kunt retourneren. Kijk daarvoor ook in de actievoorwaarden van de partner voor jouw product.
    • Mijn bestelling is niet aangekomen, wat kan ik doen? Vervelend als je bestelling niet is aangekomen! Neem contact op met de aanbieder van het product, die kan je verder helpen. De contactgegevens vind je bij de partnervoorwaarden.
  • Appelsientje, Dubbeldrank en DubbelFrisss stoppen met Eurosparen
    • Waarom stopt Appelsientje, Dubbeldrank en DubbelFrisss met Eurosparen? Deze merken zijn geen onderdeel meer van FrieslandCampina en doen daarom niet meer mee met het spaarprogramma van FrieslandCampina.
    • Per wanneer stoppen deze merken definitief? Per 01 januari 2018 doen deze merken niet meer mee met Eurosparen. Mocht er toch nog een code op het pak staan dan kun je deze ook in 2018 invoeren.
    • Wat gebeurt er met mijn account? Deze blijft gewoon bestaan. Je kunt met je huidige inloggegevens inloggen op de website www.eurosparen.nl.
    • Ben ik mijn Eurosparen-euro’s kwijt? Nee, je saldo blijft behouden en kun je terugzien door in te loggen op de website www.eurosparen.nl.
    • Ik heb nog Eurosparen-codes van Appelsientje, DubbelFrisss en DubbelDrank. Kan ik hier nog iets mee? Je kunt alle Eurosparen-codes die je in je bezit hebt ook nog in 2018 invoeren op je account. Ga hiervoor naar de website www.eurosparen.nl.
    • Welke merken doen er mee met Eurosparen? Je kunt sparen met de merken Campina, Optimel, Milner, Chocomel, Mona, Friesche Vlag, Boer en Land, Vifit en Yoki.

Onze kaas

  • Vernieuwd receptuur
  • Jong
  • Licht Gerijpt
  • Gerijpt
  • Extra Gerijpt
  • Oud
  • Komijn
  • Mosterd
  • Minder zout
  • Valess
  • Smeerkaas

Milner

  • Over ons
  • Waarom is Milner gezond?
  • TV Commercials
  • Deel je mening
  • Contact met Milner

Eurosparen

  • Er-op-uit
  • Superdeal
  • Wonen & Koken
  • Kortingsvouchers
  • Ontspanning
  • Musical & Theater
  • Sportief

Vragen?

  • Acties
  • Wat kun je met je account?
  • Spaarshop
  • Er-op-uit
  • Valentijn
  • Superdeal
  • Waar vind ik de code?
  • Veelgestelde vragen
  • Betalen met iDEAL
  • Milner app
  • Eurosparen voorwaarden
  • Website voorwaarden
  • Privacybeleid
  • Cookiebeleid
  • Home
  • Milner
    • Over Milner
    • Onze Kaas
    • TV Commercials
    • Nieuw van Milner
  • Geniet van minder vet
    • Geniet van minder vet
    • Milner gezonde kaas
    • Hoe wordt kaas gemaakt?
  • Recepten
  • Eurosparen & Acties
    • Acties
    • Wat kun je met je account?
    • Spaarshop
    • Er-op-uit
    • Valentijn
    • Superdeal
    • Waar vind ik de code?
    • Veelgestelde vragen
    • Betalen met iDEAL
    • Milner app
    • Eurosparen voorwaarden
    • Website voorwaarden
    • Privacybeleid
    • Cookiebeleid
  • Contact
    • Contact met Milner
    • Deel je mening
  • Mijn account
    • Inloggen
    • Aanmelden
    • Wensenlijst0
    • Winkelwagen0
Heb je een product van Milner gekocht voorzien van het Eurosparen logo?
Dan vind je op de verpakking een unieke code. Voer deze hier in en druk op ‘ok’.